fredag 5. november 2010

Valpene er leveringsklare :-)

Ja da er det altså gått 8 uker siden disse herlige valpene ble født :-) Synes tiden har gått veldig fort... er med blandede følelser jeg skal ta farvel med dem...Scarlett (som nå heter Foxy) dro i går.. Hun kommer til ett herlig hjem og det hjelper MYE!! Vet hun får det godt der. Men felte en tåre alikevel..og håper jeg ser henne igjen :-) Brad pitt ( som nå skal hete Ozzy) drar om 1 time :-( men han skal heldigvis ikke altfor langt unna :-) Nemlig til ei jeg kjenner på Lillehammer :-)
Orlando (som fortsatt skal hete det i sitt nye hjem) skal helt til Bergen... :-( Gruer meg mest til hans avskjed...han har betydd noe helt spesiellt! Men håper han får det godt i sitt nye hjem med både hester,katter og en hund til :-)
Søskenkjærlighet :-) Dette var siste kvelden de hadde sammen...
Styr unna FELLESKJØPET sitt FOR!!!!!! Stakkar lille Ozzy fikk en allergisk reaksjon på dette foret..med eksem i både ørene og på nesen.. Men allerede etter en dag med nytt for (Proplan) så var han helt fin igjen :-) Pelsen på nesen er på vei tilbake :-)


Herlige og vakre Arwen skal heldigvis bo her :-) Vet ikke om jeg hadde klart å ta farvel med valpene om vi ikke skulle beholdt en...


Ønsker dere en flott helg :-) Ta vare på hverandre :-)


Mange klemmer ifra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar