fredag 22. oktober 2010

Valpene er 6 uker

Nusselige Brad Pitt :-) Har så sad sam ansikt (for de som husker de plakatene) :-) Han veier 1500 g nå :-) Han er ikke solgt enda :-) Så send meg en mail eller ring om du/dere er interessert i å gi han ett godt hjem :-) Om dere vil på utstilling med han så tror jeg han kommer til å gjøre det bra for han har helt riktige proposjoner og ligner sin mor :-)
Lille Orlando :-) Han veier 550 g nå :-) Så søt og liten :-) Spiser oppbløtt tørrfor og drikker melk som bare det :-) Og tar igjen med søskenflokken sin når de leker og krangler :-) Så han er en tøffing tross størrelsen :-) Sover også så godt på fanget til en av oss hver kveld :-)
Scarlett er ei sjarmerende jente :-) Hun veier nå 1300 g :-) Og er veldig leken :-) Hun er solgt! Til en flott familie som jeg tror at kommer til å ta godt vare på henne :-)
Beyonce har fått nytt navn :-) Siden vi skal beholde henne selv og hun er ett A-kull (luna sitt første kull) Så skal hun hete Arwen :-) Hun veier 1400 g nå :-)

Ta kontakt om dere er interessert i å kjøpe en av hannhundene :-) Orlando skal jeg ha 5500 kr for og Brad Pitt skal jeg ha 11000 kr for :-) Begge leveres chippet og med helseattest. Og Brad leveres forhåndregistrert i nkk i tilegg :-)

Klemmer ifra Alven

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar