mandag 9. mai 2011

Lenge siden sist...

 Hei :-) Altfor lenge siden jeg har laget innlegg her inne. Skal prøve å legge inn litt oftere framover nå :-) Her er Leonardo :-) Han ble 1 år for en mnd siden. Tiden flyr! Han er en herlig godgutt som virkelig har vunnet mitt hjerte :-)
Vakre Arwen er blitt stooor :-) Hun blir ett år i september,men er allerede litt større en mamman sin Luna. Gleder meg til å stille ut henne for tror hun kan gjøre det veldig bra :-)
 I neste innlegg håper jeg at jeg har fått tak i bilder av alle i Luna sitt først kull,slik at dere kan få se hvor flotte de fortsatt er :-)
Luna koser seg i gresset på fjellet i påsken :-) Planen er at hun skal ha nytt kull til høsten :-) Og da er det Leonardo som blir pappa :-) Gleder meg :-)

Ønsker dere alle en flott vår :-)

Klem

1 kommentar: